Daar gaan we!

25 september 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Lieve allemaal,

Let's go!

Op het moment dat ik dit schrijf zit ik in bij de gate op Schiphol. Zoals verwacht ging het afscheid met veel tranen en knuffels. Nu gaat het dan echt gebeuren.

Het is gek om hier te zitten zonder enig beeld te hebben van de plek waar we naartoe gaan. Wanneer je op vakantie gaat heb je een beeld van je hotel en de omgeving, maar we hebben geen idee waar we straks terecht gaan komen. Ergens is dit best spannend maar ook heel leuk! Het gaat een ervaring worden die ik nooit meer zal vergeten.

Ik ga samen met Demi en Esmé. Demi zit net als ik ook in het vierde jaar van de pabo en Esmé in het derde jaar van Biologie en medisch laboratoriumonderzoek. Wat wij in Ghana gaan doen heeft in principe niks met onze studie te maken. Het draait erom dat we tijdens deze minor ons bewust gaan worden van de grote verschillen die er op aarde zijn. We gaan daar in opdracht van CEDRES, een centrum voor mensen met een handicap, onderzoeken op welke manier de toegang tot de gezondheidszorg verbeterd kan worden. Daarnaast is het het idee dat we activiteiten organiseren voor de mensen daar en natuurlijk heel veel leuke dingen gaan ondernemen.

Door middel van deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van alles!

Dikke kus!

1. Reislogger:
    25 september 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Petra van der klugt:
    30 september 2017
    Dag lieverd, goeie reis and have fun😙❤
  3. Tonv.d.klugt:
    Hoi Eef, leuk deze blog. Hele goeie reis en een fijne tijd ☺
  4. Marjolein & Jan:
    Hoi Eef,
    je moeder & vader zijn hier om een glaasje (sap?!) te drinken op je goede vlucht!
    Veel plezier en hou je taai,